Produkty

1. Produkt versus klient

Naším produktem je spokojený klient. Co víc si přát. Je to jednoduché a není třeba v tom hledat žádnou vědu. Praxe je však o poznání složitější, ale kdyby to bylo tak jednoduché, dělali by to všichni dobře a bylo by těžké se prosazovat. Cesta ke klientům je trnitá, zvláště když si uvědomíme, jaké praktiky se na trhu k tomu využívají a jaká je motivace prodejců či poradců. Přes všechna negativa s tím spojená, je jednoznačně naším cílem klientům pomáhat, informovat je a využívat to nejlepší, co finanční trh aktuálně nabízí.  Ať už je to finanční plán, úspora nákladů domácnosti, korektní nastavení stávajících či nových produktů pojištění, hypoték nebo investic. Naší snahou je vytváření dlouhodobé spolupráce s klientem. Je zřejmé, že pokud se vydáme jinou cestou, budeme o klienty logicky přicházet a dlouho se nad vodou neudržíme. Na to stačí selský rozum. Za nekonečnými stránkami pojistných podmínek se skrývá jednoduchá odpověď na Vaše otázky. Buď "ano", nebo "ne". Jsme tu pro Vás jako neviditelný rozcestník na Vaši cestě životem. Prostě se jen zeptejte na cestu. A pokud se Vám naše rada vyplatila, řekněte to svým blízkým a přátelům.

2. Produkt versus producent (pojišťovna, banka, investiční společnost, spořitelna, penzijní fond, leasingová společnost...)

Profesionální vztahy....co k tomu víc dodat. Producent přináší produkt a my jej přinášíme klientům. Smysl dlouhodobé spolupráce platí i zde. Každý produkt má svou cílovou skupinu a té je určený. Pokud výsledek zvoleného produktu odpovídá představám klientů, pak je vše v pořádku. Vzhledem k tomu, že se mění trh v návaznosti na potřeby lidí, mění se i produkty. Co bylo dříve ideální, je dnes stěží optimální a v budoucnu již neakceptovatelné. S tím je třeba počítat. Stejně tak se mění životní situace každého z nás a stejně tak na tuto situaci reagují producenti. Držíme s vývojem produktů krok a klientům ukazujeme jak postupovat, protože není v silách jednotlivce být neustále v obraze. Zde nejvíce oceníte, že čas a informace jsou peníze. Peníze, které můžete ušetřit, nebo vydělat.

3. Produkt versus poradce

V rámci naší společnosti je klíčové, aby poradce respektoval principy optimalizace financí. Každý jednotlivý obchod, který je uzavřen bez hlubší analýzy je pravděpodobné odsouzen k zániku. Předpokládá se trojí loajalita: vůči klientovi, společnosti a producentovi. Produkce obchodů a provize, která z toho plyne, není motivována maximalizací zisku, ale především respektuje výhodnost, cíle, přání, potřeby a možnosti klienta v souladu s aktuální nabídkou a legislativou. Z těchto, i jiných důvodů je spolupráce nových poradců s námi možná pouze na doporučení. Chráníme tak naše klienty, naše poradce, naše smluvní partnery.

Společnost finPROGRES PARTNERS je organismus respektovaných osobností a profesionálů. Každý tak má právo podílet se na vývoji a utváření firmy k obrazu svému a vedení společnosti očekává, že se tak bude dít. Předávání zkušeností od prvních generací poradců, od nováčků, od nejvyšších představitelů společnosti, od partnerů a dokonce i od klientů - ti všichni přináší nejdůležitější informace pro zdravý vývoj této společnosti. Stejně jako jiná pravidla a zvyklosti uvnitř naší firmy, tak i tyto argumenty proč s námi spolupracovat jsou výsledkem konstruktivních debat u “kulatého stolu”, kde každý má své místo. U nás můžete změnit vše, co Vám doposud vadilo na Vaši práci, co Vás brzdilo v rozvoji a ocenění a kvůli čemu pravděpodobně dnes čtete tento text.

Již teď jste pro nás Partnerem a nic na tom nezmění ani skutečnost, pokud se rozhodnete ještě vyčkat. U nás máte dveře otevřené kdykoli... Děkujeme za Váš čas.

finPROGRES PARTNERS, s.r.o. © 2017 Všechna práva vyhrazena